החזר לנוסעים בעלי מנוי "חופשי חודשי" בפרוץ המלחמה

צבי טסלר No Comments on החזר לנוסעים בעלי מנוי "חופשי חודשי" בפרוץ המלחמה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הודיע היום (חמישי), כי כל נוסעי התחבורה הציבורית שהחזיקו במנוי "חופשי חודשי" ביום ה-7 באוקטובר יוכלו לקבל החזר עבור יתרת הימים שנותרו להם במנוי.

מחזיקי "חופשי חודשי" יוכלו לקבל את הזיכוי או ההנחה באחת משלוש אפשרויות:

האפשרות הראשונה הינה טעינת מנוי חופשי חדש, הזהה ליתרת המנוי הקודם. כלומר, אם אדם רכש מנוי "חופשי חודשי" ביום ה-18.9.23 ותוקפו עד 17.10.23, הוא יוכל לקבל מנוי חופשי חדש למשך עשרה ימים (מיום ה-8.10.23 ועד ליום סיום המנוי, במקרה זה, ה-17.10.23).

אפשרות נוספת הינה קבלת הנחה ברכישת מנוי חדש בעתיד. כלומר, אם נותרו לאדם 10 ימים במנוי, הוא יקבל הנחה של 33.3% ברכישת מנוי חדש (ההנחה תינתן בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי).

האפשרות השלישית הינה קבלת הזיכוי באמצעות טעינת חוזה "ערך צבור" שהוא בעצם הטענת כסף לכרטיס הרב-קו. זיכוי זה יהא בגובה 70% משווי הערך הכספי בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי. כלומר, אדם בעל יתרה של 10 ימים, יוכל לקבל 23.33% משווי הימים שנותרו לו במנוי כזיכוי כספי בכרטיס הרב-קו שלו. בחירת החלופה המבוקשת תתאפשר עד ליום 31 במרץ 2024.

על פי ההחלטה גם סטודנטים וסטודנטיות שהיו אמורים להתחיל באוקטובר את שנת הלימודים האקדמית והצטיידו במנוי "חופשי שנתי" או "חופשי סמסטריאלי" (עד ליום 9.10.23), יוכלו לקבל החזר מלא, במידה ויבקשו לבטל את המנוי עד ליום 22.12.23.

את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה, רב-קו אונליין והופאון, המעניקות שירות זה באתרים שלהן וביישומונים, במכונות הטענת רב-קו בבתי העסק השונים ברחבי הארץ ובהטענה באמצעות הטלפון.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: "ההחלטה שקיבלנו להעניק החזרים למחזיקי כרטיס 'חופשי חודשי', היא במסגרת הסיוע אותו מעניק משרד התחבורה לאזרחים בזמן המלחמה, ובנוסף למדיניות אותה אני מובילה להוזלת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, במטרה לעודד את הנסיעה של אזרחים בתחבורה הציבורית, מה שיסייע להפחתת הגודש בכבישים ולצמצם את זיהום האוויר בישראל".

מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן: "משרד התחבורה מייחס חשיבות רבה במתן הקלות כלכליות לנפגעי המלחמה. עקב כך, אישרה שרת התחבורה את ההחזר עבור נוסעי התחבורה הציבורית המחזיקים בכרטיס 'חופשי חודשי'. אני קורא לאזרחים ולסטודנטים לבחון את הזכאות שלהם ולממש אותה בהקדם. בהתאם להנחיית של שרת התחבורה, אנו בוחנים כל העת מתן הטבות נוספות לטובת משתמשי התחבורה הציבורית".



0 תגובות